Με τι θα ασχοληθούμε:

βλ. πληροφορίες για μηχανισμό Αντικυθήρων εδώ
- Πώς δίνουμε οδηγίες
- Πότε χρησιμοποιούμε στις οδηγίες μας προστακτική και πότε υποτακτική
- Πώς γράφονται οι καταλήξεις της προστακτικής
- Πώς δίνουμε πληροφορίες και οδηγίες για να χρησιμοποιήσουμε το διαδίκτυο
- Πότε χρησιμοποιούμε τις εξαρτημένες προτάσεις που εισάγονται με το «να»
- Πώς φτιάχνουμε μια αφήγηση
- Ποια πρόσωπα και ποιους χρόνους χρησιμοποιούμε στην αφήγηση
- Λιλιπούπολη (τραγούδι)
- Οδηγίες χρήσης (κείμενο οδηγιών χρήσης οικιακής συσκευής)
- Πάμε μια βόλτα στον Γουέμπι; (κείμενο οδηγιών χρήσης του διαδικτύου)
- Το μηχάνημα (λογοτεχνική αφήγηση)

βλ. πληροφορίες για μηχανισμό Αντικυθήρων εδώ
![]() |
Το κύριο θραύσμα του μηχανισμού. Αθήνα, Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο |
![]() |
Ανακατασκευή του μηχανισμού των Αντικυθήρων. Εθνικό Μουσείο των Αθηνών |
"Ο σιδερομάσας"
άκου το τραγούδι εδώ
βλ. Ανθολόγιο λογοτεχνικών Κειμένων Γ΄και Δ΄ Δημοτικού,
"Έκτακτα μέτρα στη Λιλιπούπολη για το νέφος", Ψηφιακό σχολείο εδώ
- βλ. Χρονολόγιο των πιο σημαντικών εφευρέσεων και ανακαλύψεων του ανθρώπου εδώ