- Πώς αφηγούμαστε μια ιστορία
- Πώς ξεχωρίζουμε την ενεργητική και την παθητική σύνταξη
- Ποια ρήματα σχηματίζονται όπως στα αρχαία ελληνικά
- Πώς κάνουμε έναν απολογισμό (για όσα είδαμε, ακούσαμε, μάθαμε και αισθανθήκαμε) μετά από επίσκεψη σε κάποιο χώρο
- Πώς πείθουμε κάποιον, δικαιολογώντας αυτά που λέμε
- Πώς ξεχωρίζουμε τα μεταβατικά από τα αμετάβατα ρήματα, καθώς και τα ρήματα που παίρνουν αντικείμενο από αυτά που παίρνουν κατηγορούμενο
- Πώς επιλέγουμε τις πληροφορίες που χρειαζόμαστε από ενημερωτικά κείμενα
- Στο μουσείο (ποίημα)
- Το άγαλμα που κρύωνε (λογοτεχνική αφήγηση)
- Άρθρα–παρουσιάσεις (Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Κορίνθου, Μουσείο Αρχαίων Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μουσικών Οργάνων Θεσσαλονίκης, Μουσείο Αφής, Ελληνικό Παιδικό Μουσείο)
- Κατάλογοι μουσείων (Θεματικός κατάλογος μουσείων, Πάμε ... μουσεία;)
[Μπροστά στις Καρυάτιδες]
βλ. Ανθολόγιο Λογοτεχνικών κειμένων Ε΄-Στ΄Δημοτικού ψηφιακό σχολείο εδώ
![]() | Μπροστά στις Καρυάτιδες, τις μαρμαρένιες κόρες,
![]() |