"Διαφημίσεις"
Η διαφήμιση πληροφορεί και ενημερώνει για τα προϊόντα που
υπάρχουν στην αγορά. Βέβαια το κάνει τις περισσότερες φορές ελκυστικά για να
πείσει τον καταναλωτή να τα αγοράσει. Άραγε λέει την αλήθεια; Ή μήπως προβάλλει
μόνο τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος και δεν αναφέρεται καθόλου στα τυχόν
μειονεκτήματα;
Η
διαφήμιση συνήθως αποτελείται:
- από μια εικόνα(αν είναι έντυπη η διαφήμιση)
- από το όνομα του προϊόντος
- από το όνομα της κατασκευαστικής εταιρείας(φίρμα ή μάρκα)
- από ένα "σλόγκαν" δηλαδή μια λιγόλογη φράση που την καταλαβαίνουμε αμέσως, έξυπνη, διασκεδαστική ή εντυπωσιακή, εύκολη για να την απομνημονεύσουμε και να την επαναλάβουμε.
- από ένα κείμενο που σχολιάζει ή περιγράφει το προϊόν(περιγραφικό κείμενο)
βλ. Βιβλίο Γραμματικής. Ενότητα 7, Μέρος 3ο, Τα επίθετα, "Τα παραθετικά των επιθέτων" , Συγκριτικός βαθμός, Υπερθετικός βαθμός, Εξαιρέσεις σσ.107-111, Ενότητα 12, Μέρος 3ο, Το επίρρημα, "Τα παραθετικά των επιρρημάτων", σσ. 165-166