Τα γλυπτά του Παρθενώνα στο Βρετανικό Μουσείο

πληροφορίες εδώ
βλ. παρουσίαση σε διαφάνειες εδώ
βλ. χιουμοριστικό βίντεο εδώ
"Αναπτύξτε επιχειρήματα υπέρ της επιστροφής των γλυπτών στην Ελλάδα"
Θυμήσου:
Το είδος των επιχειρημάτων που στηρίζουν τη θεματική περίοδο ποικίλλουν:

άρθρο στον τύπο για τη στάση των Βρετανών εδώ

πληροφορίες εδώ
βλ. παρουσίαση σε διαφάνειες εδώ
βλ. χιουμοριστικό βίντεο εδώ
"Αναπτύξτε επιχειρήματα υπέρ της επιστροφής των γλυπτών στην Ελλάδα"
Θυμήσου:
Επιχειρηματολογικά κείμενα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Η πιο συνηθισμένη δομή μιας παραγράφου επιχειρηματολογικού κειμένου είναι η εξής:
Α) Η παράγραφος αρχίζει συνήθως με μια περίοδο που συμπυκνώνει το θέμα της παραγράφου
και γι’ αυτό την ονομάζουμε θεματική περίοδο.
Β) Ακολουθούν τα επιχειρήματα, δηλαδή οι λεπτομέρειες που στηρίζουν αυτή την ιδέα.
Γ) Η παράγραφος καταλήγει με ένα συμπέρασμα, μια κατακλείδα.
1) με παραδείγματα, αν η θεματική περίοδος μπορεί να διευκρινιστεί με παραδείγματα
2) με σύγκριση, αν η θεματική περίοδος μας οδηγεί να επισημάνουμε ομοιότητες και/ή διαφορές ανάμεσα σε πρόσωπα, πράγματα και ιδέες
3) με αιτιολόγηση, αν η θεματική περίοδος μας παρακινεί να ρωτήσουμε «γιατί;»

άρθρο στον τύπο για τη στάση των Βρετανών εδώ