"Διαφημίσεις"
Η διαφήμιση πληροφορεί και ενημερώνει για τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά. Βέβαια το κάνει τις περισσότερες φορές ελκυστικά για να πείσει τον καταναλωτή να τα αγοράσει. Άραγε λέει την αλήθεια; Ή μήπως προβάλλει μόνο τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος και δεν αναφέρεται καθόλου στα τυχόν μειονεκτήματα;
Η διαφήμιση συνήθως αποτελείται:
- από μια εικόνα (αν είναι έντυπη η διαφήμιση)
- από το όνομα του προϊόντος
- από το όνομα της κατασκευαστικής εταιρείας (φίρμα ή μάρκα)
- από ένα "σλόγκαν" δηλαδή μια λιγόλογη φράση που την καταλαβαίνουμε αμέσως, έξυπνη, διασκεδαστική ή εντυπωσιακή, εύκολη για να την απομνημονεύσουμε και να την επαναλάβουμε.
- από ένα κείμενο που σχολιάζει ή περιγράφει το προϊόν (περιγραφικό κείμενο)
βλ. Βιβλίο Γραμματικής. Ενότητα 7, Μέρος 3ο, Τα επίθετα, "Τα παραθετικά των επιθέτων" , Συγκριτικός βαθμός, Υπερθετικός βαθμός, Εξαιρέσεις σσ.107-111, Ενότητα 12,
Μέρος 3ο, Το επίρρημα, "Τα παραθετικά των επιρρημάτων", σσ. 165-166